Att försöka göra bra ifrån sig går inte alltid.

En stor sak som trycker ner mig är skolan. Pressen och ångesten finns alltid där. Att vela göra bra ifrån sig och känna sig lyckad.

Idag har jag kämpat och åter kämpat med matten, som jag har prov i imorgon. Och det går bara inte. Jag blir frustrerad och då kan jag inte koncentrera mig, hur mycket jag än försöker. Så det får helt enkelt gå som det går. Det finns inte mycket annat att göra. Även om det är fruktansvärt svårt att accetera att jag kanske inte kommer klara provet. Men jag är inne i en period där jag är nere på botten, ja i princip hela tiden.

Så jag väljer att lägga ifrån mig matteboken i hopp om att jag det inte ska dra ner mig så mycket som det redan gör. Och så tar jag nya tag imorgon. Försöker på nytt att plugga. För oj vad mycket jag har den här veckan.

Den här veckan kommer Felicia vara mycket nedstämd, mer än vanligt. På grund av den äckliga skolan.

Kommentarer
Postat av: Githan

Felicia, gumman, gör ditt bästa på matteprovet mer kan du inte göra. Huvudsaken är ju att man gör så gott man kan. Jag håller tummarna att det ska gå bra! Kramen kommer här!

2009-11-02 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0