Alldelens snart, förhoppningsvis.

Orienteringen gick bra idag. Jag och Joel slog följe med Frida och Madde. Men sen helt plötsligt var dom borta. Sådär vid tredje kontrollen. Men det gick hyfsat snabbt så det var ju skönt. Därimot stod vi och väntade på bussen som aldrig kom i evigheter. Tillslut kom Joels systers kille och hämtade oss. Och då hade jag redan tappat känseln om händerna. Inte bra.

Sen har jag varit hos mina kusiner. Storkusinen Evelina har kommit hem från Norge idag med sin gutt. Så har ätit palt hos dom och tog en powernap i deras soffa. Nu tänkte jag plugga, men det tar verkligen imot. Tror inte jag kan plugga tills jag varit med Andreas. Visst kan jag, men det tar stopp. Ingen energi alls. Så det blir Twilight för min del. Drömde om Edward/Robert inatt. Det var en blandning av Edward och min pojkvän Andreas. Så det var en allelens perfekt dröm, hihi. Men sen dog han, så då blev den mindre perfekt. Och såklart så ska han dö, för jag ska alltid drömma mardrömmar.

Nä, nu ska jag iaf läsa lite historia. Sen får det bli Twilight. Punkt slut.

Ps. Imorgon kommer han förhoppningsvis hem! hihi! Ds.

Kommentarer
Postat av: ebbba

åh, kan inte jag få låna twilight av dig, har inte sett den ännu! ;p

2009-10-01 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0