Bulletproof.

Idag är jag mycket värre. Nyser och hostar ständigt. Får tårar i ögonen när det gör ont att hosta eller när en nys är påväg. Feber är bara bakom hörnet. Jag vill inte vara sjuk. För jag missar så otroligt mycket i skolan. Jag har ingen aning om vad som händer om jag inte far på uppspelningen på onsdag. Får jag IG-varning då eller vad? Det går ju inte att träna till det, för det gör allt för ont i huvudet och i öronen. Plus att min kropp är stel som en pinne. Fan vad deprimerande. Jag har en känsla att min trumlärare inte kommer godkänna att jag är hemma och sjuk. Vet inte varför, han bara är så. Kanske ska ringa honom imorgon.

Imorgon är det den 20:e och jag kommer förmodligen inte att kunna vara med älsklingen. Åh! Samtidigt vill jag bli frisk men ändå inte. Om jag blir frisk till imorgon (vilket inte är möjligt) så måste jag spela upp på onsdag, och jag har inte tränat ett skit. Så, det är nog lika bra att vara sjuk då. Har ett helt höstlov till att vara med Andreas. Nackdelen är bara att jag kommer ha en jävla massa plugg under och efter lovet. Grymma värld!

Back to the bed.

Kommentarer
Postat av: Anna

nej, den killen blir aldrig sjuk :O det är fruktansvärt orättvist. detsamma ! <33

2009-10-20 @ 11:49:36
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0