Gör mig bara gravid så blir jag glad.

Minst en gång i veckan så diskuteras de bebisar mellan mig och Andreas. Jag är hur redo som helst, men jag har mina studier. Andreas är inte redo. Vilket jag fullständigt accepterar. Och vi är unga, det är jag medveten om.

Våra diskutioner är inte aggresiva. Utan dom är mer humoristiska.

Eftersom att pappa och mamma inte var gifta när hon dog så förs alla hennes pengar över till mig som jag får röra när jag fyllt 18. Och min man är nämligen volvokåt. Och ungefär så här gick diskutionen till:

F: Vad skulle du säga och göra om jag köpte dig en volvo S80?
A: Haha, jadu. Jag vet inte. Jag skulle nog få en hjärtattack och älska dig tusentals gånger om!
F: Vad skulle jag få tillbaka av dig då?
A: Ja, jag vet inte. Vad vill du ha?
F: Gör mig bara gravid så blir jag glad, hihi.
A: Jag förstod nästan att du skulle säga det...
F: Fniss.
A: Att du är nå söt gumman!

Ja, en helt vanligt dag med mig och Andreas. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0