Höstloooooov.

Fredag, fredag, fredag. Ja, vad ska man säga? Det är inte vilket fredag som helst. Nä, för nu har jag höstlov! Yey!

Idag skulle jag ha farit på skolan. Men jag har hostat hela natten. Så jag bestämde mig för att fara in till stan vid elva tiden för att hämta böcker, prata med alla lärare om vad jag missat och såklart, säga hej till alla igen. Jag kom också på att en uppgift skulle vara inlämnad igår. Den var klar, skulle bara skriva ut andra delen av den, och det gjorde jag, så nu är den inne också. Därimot kom jag inte ihåg att en psykologiuppgift skulle vara inlämnad idag. Blä. Men jag har faktiskt vara sjuk hela veckan, och det är lite mindre än 5 mil till skolan för mig, FAKTISKT! :(

Nu har jag iaf nästan alla skolböcker hemma. Alla förutom historiaboken för att vara exakt. Plugg, plugg och åter plugg. Men det börjar jag med först på måndag. Nu är det faktiskt helg! FAKTISKT!

Försöker övertyga mig själv..

Aja, nu kommer Andreas alldelens strax. MYS!

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll. Peace!

Kommentarer
Postat av: Anna

vännen :) <3

2009-10-24 @ 13:35:10
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Anna

alltså vad ska jag göra !? du vet vad jag pratar om... <3

2009-10-24 @ 17:19:57
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0