Tända ljus inför Haloween.

Idag har jag hälsat på mamma. Den årliga lyckttändningen på haloween. Och den här gången var det bara jag och pappa. Precis som jag vill ha det. Vi tog med oss våran lyckta. Satt fast lite granris på den och tände ett ljus. Vi tände även ett ljus som vi satt vid blommorna.

Det var total glädje att få stå bredvid henne. Jag ska även fara till henne imorgon med min pojkvän för att se om ljusen fortfarande brinner och kanske tända yttligare ett ljus.


Mammas födelsedag förra året.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tänd ett för mig också. Bra att du fick det som du ville ha det den här gången!



Jag försökte titta på bilden på mig och Adrian och se dig och Andreas istället..men det gick inte! Jag ser väl vad jag vill se! :P Men jag kan förstå vad du menar, blondin och brunett(brunör??) och sen är vi ju faktiskt släkt :O

2009-10-30 @ 20:58:50
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/
Postat av: N A T H A L I E ♥

Åhhh det där låter mysigt :)

Vi brukar alltid åka och tända ljus för min farmor :)

KRAM♥

2009-10-30 @ 20:59:16
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0