This is my song.

Eftersom att jag är första barnbarnet till farmor&farfar så tyckte dom väldigt mycket om att sitta barnvakt till mig. Så när mamma jobbade i stan så var jag hos dom ganska mycket.

Och alltid när jag kom dit gick jag och rotade i farmors skivor. Jag slog alltid på samma skiva. Elvis Presley. Jag satt alltid och nötte samma låt. Jag använda steriodosan till piano solot och gitarr solot. Och jag dansade alltid till. Jag blev aldrig less. Och jag har inte blivit less på låten än. Det är absolut en av mina favoritlåtar. Det är min låt.

Låt mig presentera Elvis Presley med A Big Hunk O'Love. Min låt.




Även om jag var lugn som barn så gjorde Elvis mig till ett litet busfrö.

Kommentarer
Postat av: janina

tack gumman :)

2009-09-21 @ 20:28:52
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: amanda å

vad söööööt du var(och ÄR) :')

2009-09-22 @ 22:16:18
URL: http://amandakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0