Vilodag.

Idag är jag hemma från skolan. På grund av att jag varit förkyld hela veckan och i lördags kallsvettades jag och hade lite feber. Jag mådde bättre igår men var fortfarande snorig och hade ont i halsen. Så jag bestämde mig för att vara hemma idag så att jag verkligen får vila upp mig. För annars kommer jag aldrig att bli kvitt förkylningen. Och det börjar allt rinna mindre och mindre från näsan och halsen känns lite bättre.

Annars är det rätt dåligt. Det var också en anledning till att jag stannade hemma.

Bara min pojkvän får komma hem så blir det lite bättre.

Så, idag har jag bara unnat mig Grey's Anatomy. Och det lär de bli hela kvällen. Mitt psyke orkar inte med att plugga. Så det får bli imorgon istället. Nu till Grey's igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

vi saknade dej snutten :/ <3

2009-09-28 @ 22:15:53
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0