Back to my first home.

Nu är jag tillbaka till mitt första hem igen. Det har varit supermysigt att få sova två nätter hos min älskade man så här under skolveckan. Jag har väll pluggat för de mesta, men det har ändå varit mysigt! Igår var vi och firade hans farbror då. Det var väldigt trevligt. Jag var väldigt nervös innan eftersom jag har lite socialfobi med nya människor. Jag har ju träffat alla förut, men jag får halft panik och så. Jag är en väldigt blyg person med nya människor och de var jag även igår, men några framsteg tog jag! Bland annat med hans lilla kusin som är två år, hon var mycket söt, hihi. Jag hjälpte till lite med dukningen också, jag är ju en "kärring" som Andreas släkt kallar sina kvinnor, haha. Nä men det gick bra. Jag blev öven bjuden till att komma med alla hans släktingar på Pitehavsbad  den 8:e maj för bad, bowling, minigolf och gomidda. Det ska verkligen bli jättekul! Längtar!

Just nu håller jag, Annaa och Ellinor på att fixa våran Psykologirapport genom MSN, haha. Det går bra faktiskt. Skönt att få den klar. Kunde inte stanna efter skolan med dem för jag hade läkartid.

Men nu måste jag fortsätta plugga, eller jag ska rättare sagt sätta mig bakom trummorna och träna på terminsuppspelet vi har nästa vecka, blä! Är nervös redan.

Fredag imorgon! :D

P.S bild på mina "apläckra" leggings kommer väll om någon dag då jag får tid att ta kort på dem, så ni vet. D.S

Kommentarer
Postat av: tilda

Kan du inte skriva mer om din längtan efter barn? :)

2010-04-15 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0