Just don't give up.

Lördag idag, vilket betyder att vi tjejer drar till Janina och firar mig och Annaa som fyllde år i februari. Vi tjejer har inte kunnat gemensamt föränns nu, snacka om att vi är stressade!

Igår så myste jag bara med min älskade man och vi somnade rätt så tidigt, typ halv elva, haha. Vi var båda slutkörda efter veckan som varit. Vi vaknade tjugo i elva, för en timme sen alltså, så vi har sovit tolv timmar, sköööönt.

Nu ska jag ta och klä på mig och så och sen ska vi fara mot staden till svärmor.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att du får en bra lördag du med :)



sv. Det är helt underbart att det är så :D

2010-04-17 @ 15:31:05
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0