Min underbara lördagkväll!

Haha oj vad vi tjejer har skrattat idag! För tydligen så är det endast jag och Marléne som har bra minne från lördagkväll. Så vi har suttit och berättat alla pinsamheter alla gjorde under kvällen. Stackars lilla Janina minns inget på hela nio timmar! Min lördagväll bestod typ endast av alkohol, singstar och pussar, haha. Herregud vad jag sjöng alltså, som den sångfågel jag är! Sammanlagt kanske jag sjöng fem timmar och det var mest "Snart är det jag som är kung" och "En värld full av liv" med Lejonkungen, Singstar med Disney. Satans roligt ska jag få be att tala om. ;) Andreas kom senare på kvällen och han lyssnade på mitt sjungade i nästan två timmar, haha. Nä fyfan vad roligt vi hade tjejer, det ska vi lätt göra om flera gånger om. ;) Vi har några blåmärken här och där men jag säger bara: MISSION IMPOSSIBLE! HAHAH!

Mina älskade flickor! <3

  
  
  


Janinas bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0