Svärfar längtar efter barnbarn.

Nu har jag drämt lite på trummorna, måste bara säga att jag är så jävla grym, inte tränat ett skit hemma förut och kan kan hela nu utantill, höhö! I've got talent! Sen så har jag hunnit snabbduscha också och innan vampire diaries börjar måste jag bara nämna en sak om igår.

Andreas minsta kusin fyller snart ett år, och Andreas pappa var som förälskad i henne. Tog upp henne i famnen direkt och gick säkert omkring med henne i en timme och busade och snoozade. Då sa jag till Andreas:
Jag: jag tror han längtar efter barnbarn *flinar*
Andreas: haha, jo.
Jag: *tittar med valpögon på honom*
Andreas: haha men gumman, lugn nu.
Andreas yngsta farbror: jag tror farsgubben längtar efter barnbarn *flinar på Andreas*
Jag: höhöhöhö *flörtar med ögonbrynen*
Andreas yngsta farbror: nu när ni har förlovat er måste ni ju flytta ihop, gift er innan ni får barn, ett tips bara.

Jag när vi kom hem: när ska vi flytta ihop då? haha. ;)
Andreas: haha gumman, att du kan vara nå söt!

Ja, det var fruktansvärt roligt igår! Men men, nu sitter jag här i en av alla Andreas t-shirtar - som jag har i sängen när jag ska sova så att det luktar honom - och ska goosa ner mig i soffan och se VD! Har redan sett alla avsnitt som kommit ut, men serien är så bra!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig fullständigt att serien är jättebra:) Nu börjar det hända lite mer saker också. Har inte sett dem innan men har läste böckerna när jag gick på högstadiet. Ha en underbar dag!

2010-04-16 @ 08:00:41
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0