Att vända på dygnet...

Jag är helt okapabel att vända på dygnet. Det går bara inte. Jag tänkte gå och lägga mig vid 2 tiden igår. Men jag var verkligen inte trött. Så jag slog på en film istället. Så jag somnade kanske vid halv 5. Jag ställde väckaren på 10 för att jag tänkte nu jävlar ska jag upp och vara trött hela dagen så att jag tar mig tidigt i säng idag. Icke. Jag stängde av alaramet och ställde om det på en timme senare. Älskingen ringde och väckte mig vid 11. Jag var helt borta. Ville egentligen slänga mobilen åt helvete och sova vidare. Hatar att bli väckt när jag sover. Men sen ringde inte alarmet nå mer. Att ställa om ett alarm när man är i sömnen går inte. Så när jag vaknade var klockan 1. Tog jag mig upp då? Nej, jag sov till 2... Jag blir så irriterad på mig själv. Men jag är verkligen ingen morgon människa, jag kan inte ta mig upp. Så ja, när jag brukar gå upp för att fara till skolan, det är ett HELVETE för mig för att jag aldrig vill upp. Fyfan....

Men något bra som händer idag är att pappa ÄNTLIGEN har varit och köpt en extern hårddisk. Så idag ska vi starta om datorn helt. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0