Hope.

Idag fick jag mina två böcker. Däremot har jag börjar läsa en annan bok medans jag väntade på dem. Och hittills är den väldigt bra. Jag har fått väldigt många bokförslag på senaste tiden så jag har många böcker framför mig som jag ska läsa. Jag har blivit något av en bokmal. Jag älskar att läsa böcker! Och genom att läsa TrueBlood serien på engelska har verkligen förbättrat min engelska. Vilket är väldigt, väldigt bra när jag börjat kursen Engelska C.

Att läsa en bok är en väldigt bra lugn för mig. Det är något jag verkligen gillar.

Denna bok läser jag just nu. Jag har börjat att tycka om böcker som handlar om 1800-talet. Den är väldigt läsvärd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0