Jag hjärta potatisgratäng.

Igår somnade jag inte föränns 4. Alarmet ringde klockan 10 imorse. Jag klev upp halv 12. Men jag är så stolt över mig själv. Hur förbannad jag än var imorse av att bli väckt så slog jag inte av alarmet, jag snoozade i en och en halv timme istället, då blev jag någolunda pigg och kunde gå upp. Jag hoppade direkt i duschen när jag steg upp så att jag skulle bli exrta pigg.

Idag fyller min halvsyster år, så det är kalas här. Nu ska vi äta karékotletter, potatisgratäng och balsamicosås, mmmmm! Jag är skiiiithungrig!

Sen blir det prinsesstårta, me löööw marcipan!!!! Ååååh, min mage morrar.

Sen ska jag och älsklingen (han kom nyss) till honom och imorgon har han förberett en överraskning till mig, oss? Ja, jag har ingen aning om vad han har kokat ihop, haha. Och han ska få se sin present idag. Han får inte ta med sig den för det går inte. Varför kan jag inte förklara, haha. Det gör jag sen. ;)

Nu, maaaaaat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0