Jag tänkte lägga in lite bilder...

Jag tänkte lägga in lite bilder från LK, även om de inte är många. Så jag gick upp till min väska för att hämta laddarsladden som även är en USB-sladd. När den inte var i väskan slog det mig direkt: jag har glömt den hos älsklingen. DAMN! Så jag skickade ett sms till honom och sa att jag glömt min laddare hos honom. Han frågade hur mycket batteri jag hade kvar och jag sa att det snart bara var 20% kvar. Så han är påväg hit nu med min laddare, är han inte för underbar! Åh, får dåligt samvete för att han måste köra så långt fram och tillbaka. Men vad gör man inte för den man älskar? Åååh min pluttis! <3

Så snart kommer det lite bilder. Var tålmodiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0