LK.

Hej alla glada. Då var lulekalaset förbi. Jag har haft skitroligt!

På fredagen så kom älsklingen äntligen hem och vi for och hämtade min biljett sen raka vägen till staden. Hos Janina blev det fullt ös, vi taggade som tusan. Sen gick vi in på området. Jag och Marléne gick och såg på The Ark. Anna&Ellinor skulle gå på bajamajorna men kom aldrig tillbaka så vi gick på max och käkade. Efter det var mina fötter förstörda, jag kunde inte gå. Så jag ringde efter älsklingen och Marléne ringde efter sina föräldrar. Vi for hem vid halv 2 tiden. Vi orkade helt enkelt inte mer. Marléne hade jobbat hela dagen och mina fötter var som sagt förstörda.

På lördagen så for jag och älsklingen till Erik och Carro och förfestade där. Jag var väldigt seg där i början, men sen kom jag tillbaka! Vid 8 tiden for vi in till stan. Jag och älsklingen skyndade oss till Takida. Och jag blev i helt extas. Jag verkligen älskar de där killarna! Jag skrek, hoppade och svettades som om jag hoppat in i en pol. Men det är så det ska vara! I WAS BROKEN AND ALONE!!!!
Sen träffade vi älsklingen morbror så vi pratade med honom ett tag. Sen kom min underbara bästis Christoffer! Han hade tydligen gått och sagt till alla hans kompisar hur underbar jag var som skrivit ett sånt fint inlägg om våran vänskap. Han är för rar! Jag blev faktiskt tårögd...
Sen gick vi till Janina för att se vad de höll på med. Janina var söt hon, hahahaha. Sen såg vi på Petter från Standtaket. Älsklingen fick höra sin favorit, Repa Skivan.
Sen gick vi och mötte Erik och Carro. Såg lite på Twisted Sisters men vi blev hungrig så vi gick och köpte TexMex, fyfan vad gott det var! Jag träffade min barndomskompis Lovisa. Hon vände sig om i 5 sekunder för att häsla på mig och när hon vände sig om var hennes kompisar borta. Så hon följde med oss. Jag träffade mina två kusiner också, så det var riktigt kul! Sen bestämde vi oss för att fara hem, Lovisa fick åka med oss. Kunde bara inte lämna henne där ensammen, vad som helst kunde ju ha hänt henne.

Iaf, jag tyckte ändå att det var kul i helgen. Även om jag äntligen nu är 18 och får gå in på öltälten så hann jag inte med det. Men det får väll bli nästa år det. :)

Några få bilder kommer sen när jag tagit mig hem. Är fortfarande hos älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0