Lyckliga tankar.

Det är ganska ofta jag fyller mig själv med lycka genom att tänka att jag har en stor gravid mage och ett barn som sparkar inuti. Och just nu har jag en sådan stund. Visst är såna stunder ganska deprimerande också, när jag vet att det inte kommer bli så först om några år.

Men såna här stunder blickar jag in i framtiden. I framtiden ser jag mig själv som lycklig och gravid tillsammans med Andreas. Och jag vill så gärna att åren ska gå fort så att vi kan börja bilda familj, för jag är så himla redo.

Jag är så himla redo för ett lyckligt liv. För jag har inte känt mig lycklig på över 15 år. Jag är en person som fått uppleva dåliga och jobbiga saker. Så jag väljer att blicka in i framtiden och se mig själv som lycklig. För det är mitt stora mål i livet, att bli lycklig. Jag förtjänar det.

Jag vill ha barn.


Kommentarer
Postat av: janina

Du kommer vara så himla fin i bebismage stumpan :') <3

2010-08-29 @ 21:08:34
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Sofi

Jag menar inte att vara elak eller okännslig på något vis med den här kommentaren men, när jag läser det här inlägget blir jag lite ledsen... Du menar att du är olycklig pga din mamma, eller hur? Menar du då att du inte har vart lycklig i hela ditt liv pga någonting som hände för femton år sedan? Jag förstår absolut att du måste vara ledsen, helt klart, jag hade vart helt försörd utan min mamma... men att säga att du inte vart lycklig at all sedan dess, är det inte lite elakt mot människorna du faktiskt har i ditt liv? Dom som älskar dig och vill se dig lycklig varje sekund av varje dag? Som jag sa , jag menar inte att vara elak på något vis och har jag missförstått någonting så ber jag om ursäkt. /Sofi

2010-08-30 @ 11:13:48
URL: http://myfortressofsolitude.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag känner igen mig så mycket ska du veta! Jag längtar också så fruktansvärt mycket till jag får bli gravid, skapa ett mirakel med min pojkvän. Det känns härligt att läsa din blogg, om din längtan efter att skaffa barn när man själv vill det också. Man önskar bara att tiden kunde gå fortare så man fick uppleva det!:) stor kram!

2010-09-16 @ 15:27:44
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0