Mys med moster.

Jag är ju som sagt hos min mormor. Här är det hur mysigt som helst. Har pussats och kramats jätte mycket med min underbara moster Ida och goosat med min underbara mormor.
Och söt som Ida är kunde jag inte säga nej till henne, så jag stannar här tills imorgon. Vi kom fram till att vi inte träffats sen annandagjul förra året. Så en extra kväll kan hon glatt få! Jag är ju trots allt, som hon säger: hennes flicka. :)

Ikväll ska vi fiska kräftor här. Traditionen! Imorgon blir det att fiska kräftor hemma, älsklingen kommer också, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: hihi :) hoppas du har det fedt grymt med din moster och mommo nu ! älskling :) <3

2010-08-13 @ 03:59:53
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0