Charming.

Så var ännu en julafton avklarad! Jag har fått många fina presenter och jag har nyligt beställt en egen julklapp till mig själv. HP Deathly Hollows till vårat nya Xbox 360 + Kinect!

Det börjar kännas att man blir äldre. Man är inte lika exhalterad över julafton och paketen. Jag tog det ganska lungt iår, även om det var lite pirr i att få öppna mina paket. Min bror ville jag bara slå ihjäl, den bortskämda snorungen, som tror att han kan bestämma när man ska få öppna paketen, säger emot, tjatar osv. Ville slå han in i väggen, hårt. Men det vill jag dagligen. Min syster också för den delen.

Iallafall. Jättefina paket. Orkar inte rabbla upp dem nu. Kanske tar bild eller skriver ner dem här sen någon dag.
Älsklingen kommer hit imorgon! Har saknat honom jättemycket idag! Nästa år, då jävlar ska vi fira julafton tillsammans. Nej, vi har aldrig firat julafton tillsammans och vi har snart varit tillsammans i fem och ett halvt år. Jag skyller på honom. Han sa förra året att vi kan fira tillsammans det här året. Han sa samma sak iår... Men nästa år bor vi förmodligen tillsammans också, MYS!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Jag kan inte gå och sova ännu, är inte trött alls typ. :S Min bror sitter och spelar så där kan jag inte vara häller. Tror alla andra sover för den delen. Gah! Får väll hitta på något.

Vill ha min älskling här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0