Capstaden 2011.

En utav mina mostrar ska gifta sig i januari. Och det är inte på vilket ställe som helst hon ska gifta sig. Utan hon ska gifta sig i Capstaden i Sydafrika. För hennes fästman kommer därifrån. Så i januari 2011 ska jag till Sydafrika! Och jag ska bo med min mormor och lådsasmorfar. Min morbror och hans familj ska också med. Och min pojkvän Andreas är också bjuden, får bara se om han får ihop nog mycket pengar för att följa. Men det löser sig nog!

Här ska vi förmodligen bo. Och om jag längtar något!



   



Bilder


Kommentarer
Postat av: Amanda - Berntyboys mamma

Sv. Hon har ingen blogg eller nåt sånt, tyvärr :/



Ja det är säkert helt underbart att vara barnmorska! :) Ja, man måste väl jobba först också väl? som undersköterska/sjuksköterska och sen massa plugg? har för mig nån sa det :P

2010-02-01 @ 22:03:46
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0