En ny familjemedlem till sommaren.

Det är nästan 100% säkert att det kommer en ny familjemedlem till sommaren. Om allt går som det ska. EN BEBIS!

Nej, jag är inte gravid. Nej, min lådsasmamma är inte gravid.

Utan det kommer en VALPBEBIS!

Pappas kompis ska para sin hund om någon dag, och går allt som det ska så kommer vi nog att ha en valpbebis till sommaren!

Det blir en sån här valpis! En finsk spets valpis! Och jag har redan fastnat för namnen Kyra, hihi. Vad tycker du om det namnet pappa? :)



Kommentarer
Postat av: DIAMANT

okej=) vart skall du tatuera, övre eller nedre ryggen? på sidan?:)

oo ja vill oxå ha ett litethusdjur att mysa med... kul för dej!:) kram

2010-01-26 @ 14:07:10
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Jag är ny på din blogg. riktigt bra och jag blir tagen av din text. det är säkert jätte svårt att skriva, men jag undrar hur din mamma gick bort?

Ha det bra!

2010-01-27 @ 08:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0