Hoppla!

Hoppsan. Här blev man länkad på Em's blogg. En 16 åring mamma till två små tvillingar. En fantastisk blogg som jag följt från dess början. Eftersom att det är en populär blogg och hon hade en sorts tävling om att man skulle länka ett inlägg från sin blogg som betyder mycket eller som man lagt ner mycket tid på. Så självklart slog jag till. Och TADA. Jag blev länkad! Det tackar jag mycket för. För nu verkat det som att det hittat hit lite mer personer som förlorat en förälder precis som mig och kan läsa mina inlägg och känna igen sig och få lite stöd. Vilket jag älskar att göra, hjälpa människor.

Så tack så mycket Em för att jag blev länkad. Som tack får du en länk till din blogg.

Mamma Em's Blogg.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det inlägget som var länkat var otroligt vackert, så du förtjänade verkligen det :)



sv. Tack :)

Se till att ta hand om dig du med ^^

2010-01-27 @ 21:57:15
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0