New haircut.

Igår klippte jag mig. Något som verkligen behövdes. Kan säga att det var ett tag sedan jag klippte mig. Låt oss säga typ sex månader sedan, he he he. Men jag tänker aldrig på att klippa mig. Jag tycker om mitt självfall att jag inte tänker på att topparna blir väldigt slitna efter ett tag. Mitt hår behövs inte klippas var 8 vecka som det sägs behövas. Jag använder mycket sällan produkter i mitt hår och jag plattar det sällan. Jag plattar eller lockar mitt hår när det är något speciellt jag ska på. Annars låter jag mitt hår självtorka och låta mitt självfall komma fram. Men på den senaste tiden har jag märkt att det bara gör ondare och ondare att borsta håret för att det blir nöttare och nöttare. Så jag satt ner foten och bestämde mig för att klippa bort det nötta.

Jag trodde ju att det skulle bli som det alltid blir, att jag får klippa bort minst en decimeter för att det är så nött. Men nej, inte den här gången och det är jag väldigt tacksam för. Jag som sparar och sparar men när jag så sällan klipper mig hinner det bli så nött att jag måste klippa av flera centimeter. Och när jag hade slingad underhåret trodde jag verkligen att jag skulle få klippa av mycket. Men frisören tog kanske 4 centimeter. Och jag är så glad. För jag kan inte se en sån stor skillad på längden som jag alltid gör efter jag klippt mig.


Före


Efter


Kommentarer
Postat av: Janina

sv: För att jag först får ig på den där fucking saken. Och sen så tappade jag bort mitt lägenhetskort, så jag var tvungen gå in på solgården och berättade för han, så att han kunde låna mig ett annat kort. :( <3

2010-01-20 @ 20:47:40
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Anneli

Fint det blev :)

2010-01-21 @ 21:47:02
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0