Sådana här dagar.

Att ha en mamma fysisk är en ovana för mig. Jag är van vid att ha pappa och en lådsasmamma fysiskt. Jag kommer på mig själv ibland att tänka att jag faktiskt har en mamma. För jag är van vid att inte ha någon. Och eftersom att jag knappt känner min döda mamma personligen blir denna ovana mycket större. Och idag är en sådan dag. En sådan dag då jag kommer på mig själv att jag faktiskt har en mamma. Även om hon är död så har jag en mamma. Och vid sådana här dagar när jag inser det gör det extra ont i hjärtat. För vid sådana här dagar kommer jag på mig själv med att jag aldrig kommer få träffa min mamma igen i det här livet.


Kommentarer
Postat av: Emma

din mamma på bilden? den bilden och den bilden på dig på headern är jätte lika varandra.

2010-01-04 @ 22:22:16
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Postat av: matilda

vilken fin bild! är det mamma :)?

2010-01-06 @ 16:13:45
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0