Svammelfiiiia.

Jag är i sån extas över att få tatuera mig att jag svamlar så mycket. Blommorna på revbenen får vänta ett tag. För jag vet inte om jag kommer att ångra den tatueringen. Så jag ska göra det jag tänkte från början. Ja, jag har inte nämnt det förståss. Tatueringen på mamma får fortfarande vänta tills sommaren/hösten när Peppe på Left Hand Tattoo har tid, för just den tatueringen vill jag ska bli bra när den betyder så mycket.

Men...igår var jag och beställde en tatueringstid! Det blir texten "You are always on my mind" på armen. Dem som känner mig vet att jag ÄLSKAR Elvis Presley så jag tog titeln på en utav hans alla kända låtar och satt dit are istället för were för att tatueringen ska betyda lite mer än just min kärlek till Elvis. Den ska också representera hur ofta jag saknar och längtar efter min mamma. Och förlåt kära vänner som jag lovat ska få följa med mig när jag ska tatuera mig. Men jag vill ha min pappa med mig. Och nu har jag sagt till honom att han ska få följa med när jag ska göra tatueringen. Det kommer som sagt bli min födelsedagspresent och det är han som betalar den. (lät det som) Och för att jag just vill ha honom med mig, det känns bäst för mig. Så kära vänner, vi kan gärna träffas efteråt när jag gjort tatueringen så att jag inte får ha allt för dåligt samvete. Peace? (A)

Och medans jag beställde en tatueringstid så bokade jag en annan tid också. Det hemliga jag ska göra som bara vissa vet om. Fortfarande nyfikna? Haha.


Denna text ska jag ha på armen. Förutom mammas födelse-och-dödsdatum.
Här har min kära kompis Anna.A ritat på min arm i ettan.
Min tatuering kommer inte att vara i denna stil,
alltså inte old english som typsnittet heter.
Jag bad min tatuerare att ha en skrivstilsacktig stil och att han fick leka med den.
Det blir säkert jätte bra, de kan ju det dom gör så.
4/3, då blir det smärta, då kommer min tatuering att sitta på mig föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0