Uppe på hög nivå.

Jag har aldrig skakat så mycket i mitt liv som jag gjort idag. På idrotten skulle vi ha höga äventyrsbanan. ÅTTA METER UPP I LUFTEN. Det såg inte så farligt ut när dom första i klassen gick upp för den lilla stegen. Men sen var det min tur. Jag var så spänd i hela kroppen när jag skulle klättra upp att jag fick sendrag i foten. Så där staratde paniken. Väl uppe var det låååångt ner till marken. Men det kändes skönt att ha en lärare där uppe som kunde säkra fast en. Och där stod jag och skulle gå över en smal stock till en annan plattform. Jag skakade som en nyfödd gnu som ska lära sig gå. Jag försökte slappna av genom att andas. Men det gick tamefan inte. Jag sa åt mig själv på skarpen: NU FELICIA SKÄRPER DU DIG OCH GÅR ÖVER STOCKEN. Och det gjorde jag. Puh vilken handsvett jag hade. Väl på den andra plattformen fick jag börja om från början, för nu skakade jag mycket mer. Mina klasskompisar tyckte synd om mig för att jag stod och skakade så mycket. Dom peppade mig och jag tog mig i kragen. Började nynna en låt i huvudet och så gick jag över till nästa plattform. Och sen till nästa, och sen till nästa. Sen tyckte jag att jag hade gjort bra ifrån mig så jag ville ner. Jag tog en av banorna iaf. Jag känner mig stolt över mig själv. Den lättaste. Men gud vilken lättnad det var att komma ner på fast mark igen.

Ursäkta dom dåliga bilderna, men dom är tagna med min mobil.


Modiga Marléne. Hon har värre höjdskräck än mig men hon tog sig ann samma bana som mig. Så vi kan vara väldigt stolta över varandra! Tummen upp för oss Marléne!


Anna.H tittar ner på mig när jag precis kommit ner.


Sedan tog hon sig ann dom äckliga plankerna som man svajar så fruktansvärt i. (Jag vågade mig absolut inte på dom.)


Janina har kommit ner efter mig och står också och tar kort. ;)


Anna.A står och visar peace åt mig. Haha.


Sedan tog hon sig ann den gungiga stocken.

Vilken adrenalin kick man fick. Kanske därför jag skakade så mycket.

Nu, KEBAB! :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Höhö vad duktigt gjort! Jag tog mig bara upp för stegen och till plattformen sen gick jag ned... jag klättrade iaf ca 2,5 meter på klätterväggen!

2010-01-28 @ 19:01:35
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/
Postat av: Anna

Haha vi ägde balle älskling :D <33

2010-01-28 @ 23:53:51
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0