Shululu.

Ja det hjälpte tydligen att byta design och skriva ett seriöst inlägg. Ni läsare har skjutit i höjden. Kul!

Igår så ladda jag ner en alarmapp till min iPhone. Jag satte på alarmet att ringa klockan tolv. Jag slog upp ögonen i morse och tyckte att jag var väldigt pigg, ändå somnade jag vid fem tiden. Jag tog upp mobilen och jag fick nästan en hjärtattack. Klockan var två! Jag bokstavligt talat studdsade upp från sängen och svor över den nya appen. Den ska bort med en gång!

Idag har jag bara gjort tråkiga saker. Sett på tv, duschat, sett på film, ätit glass, absolut ingenting egentligen. Nä, jag måste ta och göra något nu de sista veckor istället för att ligga hemma. Men det är svårt nu när både pappa och min lådsasmamma har börjat jobba igen. Jag tar mig inte ner till busstationen föränns efter fyra då dom slutar. Men så har jag ju en Sandra som nyss fått körkort som kanske är snäll och hämtar mig. ;) Iofs så har jag många snälla personer som kan hämta mig.

Nä fy Felicia, ointressant! Nu slutar jag. Ska sitta och klura på ett inlägg som är intressant istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0