Dagens låt.

Min moster älskar Afrika. Hon har masor med vänner därifrån, hennes fästman är därifrån. Jag ska till Syd Afrika i Januari -11 när de gifter sig. Och när jag var i 12-års åldern hade hon ett par kompisar från Syd Afrika här i Sverige, de har framträtt på Skansen och blir bara mer och mer känd. Själv tycker jag de är helt fantastiska. Och nu letade jag efter den låt som jag tycker mest om. Och det visade sig att de gjort om den, den är bättre, de har till och med fått göra en musikvideo. Här är deras nya version på Stone Garden Soilders, från det nya albumet Stone Garden Soilders. Låt mig presentera, Black Noise from South Africa.


Kommentarer
Postat av: sandra

glömmer aldrig när vi såg dem :) <3

2010-06-01 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0