En sjukt bra dag, precis vad jag behöver.

När jag kom in till stan gick jag själv ett tag på en liten shoppingrunda. Sen kom min kompis Sandra och vi gick och åt på Sub, MUMS. Efter det mötte vi upp Marléne för att hämta ut Eclipse-biljetterna jag bokade igår. Men bion hade stängt så jag skulle lägga ut åt alla. Sen gick vi vidare på stan jag och Sandra. Hon köpte en tröja åt lilla Alice för att hon har nämligen namnsdag idag, lillskiten. Efter det följde jag med Sandra när hon skulle träna. Jag fick låna träningskläder av henne, och vilket pass sen! Jag är helt mör i benen. Jag ska ut på en promenad imorgon om vädret vill så att jag inte kommer ha för ont i kroppen, haha. Efter det gick vi och solade, skönt! Men sen var klockan för mycket och jag hann inte springa och hämta ut biljetterna. Så jag ska boka om dom och hämta ut dom på fredag när jag ska till stan igen. När vi kom hem så gick vi till Fiia för att ge Alice presenten. Vi fikade och skvallrade som vanligt. Sen kom pappa och hämta mig och jag hoppade i duschen och njöööt. Jag brukar aldrig njuta när jag duschar, jag tycker det är skit tråkigt och jobbigt, haha. Sen tog jag mig något att äta och nu sitter jag här, alla sover i huset så det är lugnt och skönt och jag njuter till skön musik, löövly!

Och vet ni vad? Jag har tagit kort på det jag köpt idag. Fantastisk va? Så här kommer de, det här har jag inhandlat idag.


Stor t-shirt från Carlings, på 50% rea.

Tygväska från Lindex

Så kallade "cykelbyxor" från Gina Tricot.

Bh från Lindex, har aldrig haft på mig en skönare bh i hela mitt liv!
Utan byglar, himmelriket.


Linne från BikBok,50% rea. ;)

Och så den efterlängtade boken Club Dead av Charlaine Harris från
Akademibokhandeln. :D (nu köpte jag den sista Anna.a, höhö)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Du kan vara söt :D hihihi <3



Snygga grejjor hurru ;) hahah ja du gjorde det, fan! Fast jag har ju inte läst klart den andra än hihih :)

2010-06-24 @ 15:53:38
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0