Här blev det inge IKEA.

Nu är jag hemma igen. Igår kunde jag inte skriva något för att jag tidigt drog iväg med min lådsasmamma och hennes syster. Min lådsasmamma trodde nämligen att vi skulle på IKEA. Haha, icke sa nicke. Hon fick sprätta upp en öl och sätta på dig en slöja, här skulle det bli möhippa! Vi for in till stan, där mötte vi hennes andra vänner. Efter en stund kom det en man på motorcykel. Det var bara för min lådsasmamma att ta på sig hjälmen och sätta sig där bak. Sen for vi till hennes kusins stuga lite utanför stan. Och vilket ställe sen, hur fint som helst. Sen kom min lådsasmamma på motorcykeln och partyt satte igång. Sillunch, solning, kycklingmiddag, efterrätt och PARTY all night long. Herregud vad roligt vi hade det! Och brun har jag blivit, hihihi! Jag var fotograf så bilder kommer senare när jag orkar lägga in dem. Om ett tag ska jag nämligen till Andreas för att sova där. Måste bara tillägga att jag är lite dragen idag. Men vi började tidigt och slutade tidigt. Jag slutade tidigare, jag som är minst och tål minst, haha. Herregud vad jag känner mig som ett fyllesvin. Druckit förfärligt mycket på den senaste tiden. Aja, helgen som kommer kommer bli lugn. Då är jag och Andreas ensammen hemma hos mig, hihi. Aja, ska ta och göra mig klart nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Åh, gud va skojj! :D



Va skönt <3 jodå det är bra men jag är dödligt less på att jobba nu :( Vill ha sommarlov nu nu nu x)<3

2010-06-29 @ 16:49:23
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Helena

Åhhhh det lät hur bra som helst...men det gick inte att flytta första passet som dessutom drog ut på tiden...som det brukar..trist...så är det.Vad kul att det blev bra också.

2010-06-29 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0