Städning på g.

Kort och skön dag idag. Haft mentorsdag, gjort olika aktiviteter, fikat och sen fått sluta. Sen har jag och tjejorna gått på stan ett tag. Det blev ett nagellack för min del, ska ta och lacka på det ikväll.

Just nu håller jag på att städa rummet. Det behövs verkligen och det är bra när jag får anledningar till att göra det. För på lördag kommer nämligen tre små söta tjejor till mig och myser och sover över! Första gången de besöker mig. Ända sen jag flyttade ut på landet har jag nog högst tagit hem kompisar 6 gånger, på 6 år.... Så jag är lite smånervös! Är inte så van. Men blir ensammen hemma, ska nämligen vara barnvakt åt lilla Loka, så då passade jag på att bjuda hem tjejorna. Så synd att inte Janina kan komma! Men vi har ju hela sommaren på oss! :)

Aja, nu ska jag fortsätta städa...blä vad tråkigt det är alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0