Tänkte skriva yttligare en bok.

Nu börjar klockan bli alldelens för sent. Så nu tänkte jag goosa ned mig i min sköna säng med älsklingen alla tröjor som luktar underbart och läsa Living dead in Dallas innan jag blir allt för trött.

Jag har funderat på en sak väldigt länge. Nu när jag inte fått något jobb i sommar så tänkte jag börja skriva yttligare en "bok". Jag skriver just nu en bok, eller försöker, om mina innersta tankar om mamma. Tankar innifrån mig. Men nu tänkte jag börja skriva en bok utifrån mig. Alltså skriva berättande utifrån. Vet inte om ni fattar, men lite ungefär som jag skriver i bloggen... Gah, det går inte att förklara. Som att jag berättar hur mitt liv varit, är och hur jag förväntar den att vara i framtiden osv. Istället för att skriva ned, "jag saknar dig, önskar du vore här" osv. I berättande form. Så. Nu hoppas jag ni fattar. Ett sånt där lite projekt så att jag har något att göra. Aja, gonatt allesammans!

Ställ gärna en fråga till min frågestund som håller på tills på söndag, gör det HÄÄÄÄÄR.

Kommentarer
Postat av: janina

sv: Joooo du vet visst :D Men kan ju inte skriva här vad det är. Fråga Anna Allard annars, hon är ju säker på att hon vet :)

2010-06-17 @ 05:41:20
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Erika

vad är det bästa du vet?

har du några syskon?

har du något motto? i så fall, vad?

hur gammal är du?

var vill du bo när du bli gammal?



puss!

2010-06-17 @ 10:51:48
URL: http://erikajosefine.blogg.se/
Postat av: nath

måste vara skönt att skriva böcker så man får ut allt inom sig :) bra terapi. KRam

2010-06-17 @ 19:05:07
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0