Bara en massa skit.

Lördag idag. Snart är det älskade lovet slut, prutt! Börjar känna mig stressad med alla läxor. Veckan som väntar kommer inte bli rolig alls, kommer praktiskt taget sova i mina skolböcker.

Min mage kurrar, snart blir det mat här hos svärmor. Och om ni bara visste hur mycket jag trånar efter Max, det är sjukt. Blir fan deprimerad av det. Vill kunna äta det jag vill igen. Chilichees..........

Sen vill jag kunna hångla med min man också, jag får ju inte det på grund av infektionsrisken. Damn! Hemska värld! Aja, får väll skylla mig själv. But MAN vad jag ska äta tjock mat och hångla med min man när tungan väl har läkt! Jag rasar ju i vikt just nu.

Tatueringen mår också bra. Läker som den ska. Vet som inte om de finns nå mer att uppdatera om. Haha, började precis fundera på om min dialekt kommer fram mycket. Lite här och där kanske. Skriver ju som sagt efter mina egna tankar och bryr mig inte så mycket om hur vissa ord och meningar egentligen ska skrivas. "Nå" kommer fram mycket har jag märkt.

Aja, bara en massa skit i de här inlägget. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svullnaden på tungan går ned snart, så håll ut ett litet tag till. Tur att tatueringen läker som den ska i alla fall :)



sv. Jag förstod nästan det när jag såg bilden på var du hade tatuerar dig någonstans, och jag förstod definitivt det när jag läste inlägget :p

2010-03-06 @ 22:35:50
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: jag är fett med på ;D <3

2010-03-07 @ 18:22:20
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0