En av Andreas många kärleksförklaringar.

Haha, jag hittade detta som Andreas skrev om mig år 2007. Jag minns den tiden så väl, som om det var igår. :)

Du ska veta att du betyder allt för mig de finns ingen annan som kan ta din plats i mitt hjärta de slår bara för dig!. De kommer de alltid att göra du förgyller min dag, du är som en dröm som gått i uppfyllelse en evig drömm som blev sann en dröm som man aldrig trodde skulle slå in men de gjorde den o ja släpper dig aldrig!!. Älskar dig mer och mer för varje sekund som går min kärlek till dig är obeskrivlig. 20/8 ett datum som ja aldrig glömmer den dagen då du blev min den bästa dagen i mitt liv. Den natten var så underbar att få vara vid din sida så länge få känna din underbara doft få stryka på dig o veta att du är min bara min lilla gooa sööta Felicia:) hihi.

Tänk alla minne vi har allting vi gått igenom du och jag? o tänk hur många mer stunder vi kommer ha? dom första nätterna tillsammans? då man får pussa dig på pannan o säga god natt älskling sov så gott? vakna mitt i natten o få se dig sussa så söt? o bara ligga där med dig vid min sida o känna din värme din närhet gör mig glad o trygg. Med dig är jag lycklig. Med dig vill jag leva föralltid bara du&jag.

Kommer aldrig sluta älska dig det är omöjligt du är mitt allt Felicia med dig vill jag leva ja vill dö vid din sida ja vill föralltid vara din bara din! Älskar dig Gumman så otroligt mycket de är obeskrivligt hur mycket du betyder. <3

Felicia <3 Andreas föralltid:) hihi

Är han inte för underbar? Haha. Det kanske var svårt att hänga med, han använder inte så många punkter. Hihi, älskar dig Andreas. <3
Det här blev för övrigt mitt 900:e inlägg här på bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0