Felicia har varit duktig!

Idag for jag inte till skolan. Jag hade sovit allt för lite timmar under natten så jag tog mig helt enkelt inte upp från sängen, huvudet var tungt, som att jag druckit två flak öl igår. Iallafall, jag steg upp där vid elva tiden. Då kom pappa hem också. Och igår snackade han om att vi snart ska röja upp i mitt rum, att vi skulle hjälpas åt. Och mitt rum var inte vackert om man säger så. Mitt glov var i princip mina kläder. Ja, jag vet, jag är sluskig. Men jag prioriterar inte att hålla det fint och snyggt i ett rum jag bara sover i. Prioriterar saker som är viktigare. Aja, idag när pappa kom hem sa han att han skulle städa huset och att jag kan börja röja upp i mitt rum. Sagt och gjort, jag gjorde det iaf. Och jag städade och städade och städade och *gäsp* städade. Det tog hela åtta timmar att städa hela mitt rum och det är väldigt litet! Men jag städade verkligen ordentligt. Rensade garderoben, organiserade alla mina saker som bara ligger, damtorkade, damsög, skurade, bäddade nya sängkläder osv. Och nu känns det som ett helt nytt rum. Herrejessus vilken skillnad alltså.

Jag vågade inte ta några före bilder på mitt rum. Det var alldelens för pinsamt. Men här kommer bilder på hur mitt rum ser ut nu. Så nu mina vänner ska ni få se hur mitt rum ser ut. Första gången tjejerna i klassen får se hur mitt rum ser ut. De har ju aldrig varit här pågrund av att jag bor så satans långt bort, haha.




Där har vi även min söta lila klänning som jag köpte i helgen för de som ville veta.

Haha, lilla jag, sockerdockan.

Elvis spelas på sterion, såklart. ;)

Mina läckra trummor.

Gardinerna kom upp också, äntligen, haha.

Här sover jag, supermysigt! (den ljusa kudden till höger är min snuttekudde, haha)

Pappa var söt och satte upp mina tavlor på honom och mamma som små.
Så nu har jag dem på väggen också.
Pappa till vänster och mamma till höger.
Var bara tvungen att göra det klart eftersom pappa ser ut som en tjej med sitt långa hår, haha.

Nu behöver jag faktiskt beröm på hur duktig jag har varit. För det var verkligen jobbigt! Jag kommer nu att spendera mycket mer tid här i mitt rum när det går att vara här inne, haha.


Kommentarer
Postat av: janina

Fyfan vad jag skulle slå huvudet varje morgon om jag sov där uppe! :D

2010-03-18 @ 21:35:03
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Så lite så :)

2010-03-18 @ 21:38:33
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Veronica

fan va ballt rum! klättrar du upp till sängen? :)

2010-03-20 @ 01:58:20
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0