tjugondemarstvåtusentio.

Nu är vi tillbaka från storheden. Jag råkade shoppade lite mer än bara New Moon filmen, hehe. Det blev lite smink, ett linne och en bandana, hur det nu stavas. Det är ju snart påsk och då vill jag inte sitta och svettas i en mössa när vi är ute med skotern, det blir mycket mer praktiskt också, man får bort luggen från ansiktet så att man inte får en massa visa streck i det när man solar.

Jag har också glömt att nämna att jag och Andreas har varit tillsammans i 4 år och 7 månader idag. Så det är grattis till oss. Dagen till ära kommer vi bara att mysa. Jag kommer inte orka plugga alls. Får börja med det imorgon. När det är helg vill jag ta det lugnt, inte tänka på skolan. Så de så! Annars orkar jag inte till veckan.

Nästa helg vill jag gå ut! Någon som är på? ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis grattis :D ja, jag är nog på skulle jag tro :P

2010-03-21 @ 20:00:37
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Hahah ja men visst är det, man var som söt :P

2010-03-21 @ 20:14:59
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0