About yesterday.

Nu skrev jag ett långt inlägg om vad som hände igår kväll. Internet la av och det försvann. Så jag orkar inte skriva om hela skiten så jag sammanfattar den istället.

Planerna blev inte som de ville igår och både jag och Andreas blev irriterad över de. Vi gick ut och åt, sen ringde vi min vän Christoffer. Vi for dit, såg film, bastade och drack öl. Det var väldigt roligt och mysigt! Vi sov över där också, och jag skulle vilja fara tillbaka och sno täcket som jag sov med, har aldrig sovit med något goosigare täcke i hela mitt liv!

Jag har precis goosat med Loka, men hon blev kissnödig så pappa gick ut med henne nu, sen ska hon få mat och så ska hon ut igen. Även om klockan är snart 22 så kan jag inte låta bli att se ett till True Blood avsnitt, har sett hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0