Dead until dark.

En välbehövd helg har nu börjat. Jag känner att jag inte har någon energi alls. Jag orkar ingenting. Ändå har jag motionerat nästan hela veckan för att försäka få lite energi, men nada. Plus att jag nu har träningsvärk så in i bomben så det ser ut som att jag skitit ner mig när jag går. En massa skavsår på fötterna har jag fått också. Och bränt mig har jag, som bara den. Tänkte lägga upp bilder på skillnaderna. Men jag har inte orkat. Det är synd om mig.

Jag pratade med min metor idag om trumtentan jag ska ha. Jag fick skjuta upp den till trean för att jag har det så jobbigt just nu. Jag stammade fram att jag säkert inte kommer komma på lektionen på fredag för att det är mammas dödsdag. Så han strök den lektionen, så snäll som han är.

Men något bra ska det väll vara idag? Jo, jag är med Andreas just nu. Vi har just sett klart Avatar, ätit god middag och nu tänkte vi se X-Men 2. Jag har även köpt en bok idag. På engelska. Har inte börjat på den än, men lär läsa ut den innan veckans slut. Ska försöka att inte läsa allt för mycket. Denna bok har jag köpt:


Kommentarer
Postat av: janina

sv: Tack fina du :) <33

2010-05-22 @ 15:49:58
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Hahah oh, no you didn't girl! :o hahah ;) Vad tyckte du om boken då? :) Hoppas att du orkar hålla tempot uppe, kämpa på min fina felicia det är bara tre veckor kvar! <33

2010-05-23 @ 00:22:08
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0