En liten lista innan jag drar.

Favoritcafé: Det blir nog Waynee's Cafe.
Favorittidning: Cosmo.
Favoritplagg i garderoben just nu: Jag har ingen aning, min lila klänning kanske.
Byter gärna garderob med: Gud vad svår, typ Avril Lavigne eller Nicole Richie.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart eller Lila.
Sminktips till allmänheten: Var naturligt vacker istället. Helst nu i sommar, skippa sminket.
Mitt rum kan beskrivas som: Ett bombnedslag.
Mig själv med tre ord: Rolig, generös och envis.
Jag tränar: När jag är uteo ch promenerar.
Jag ville bli när jag var liten: Frisör.
Nu vill jag bli: Frisör, barnmorska eller ambulanssjuksköterska.
Humör just nu: Det är väll bra, solen siner och jag har äntligen pengar igen!
Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming.
Hur många kuddar sover du med: Med fyra.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Både och.
Bästa film: Just nu så är det Remember Me.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två eller tre.
Bio eller promenad: Bio. Fast promenad också!
Är du kittlig: Kittlig överallt förutom under förtterna.
Största svaghet: Kort stubin.
Det här är jag bra på: Att spela trummor. ;)
Chips, morötter eller godis? GODIS!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Typ alltid stökigt.
Kaffe, te eller inget? Kaffe.
Har du en besatthet? Volym på tv eller sterio måste vara jämnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0