I found it!

Idag har jag äntligen hittat den! Efter hur många veckor som helst av letande så har jag hittat den perfekta jumpsuiten. Den är precis som jag föreställt mig att den ska vara, som jag vill ha den. Och så hängde den där, mitt framför ögonen på mig. Sedan kom det, "fan, jag har inte råd, så jävla typiskt när jag äntligen hittat den jag vill ha". Då kommer Miss Marléne till räddning, "du får låna pengar av mig". Thank God for Marléne! PUSS! Och inte nog med det, har hittat ett par superfina klackisar! Jag har vetat att de funnits. Men så testade jag dem idag bara på måfå, och de var såååå snygga! Om min storlek finns kvar nästa vecka blir det kaaaatchiing!


Here you have it! Sitter i den just nu, bara för att den är så fin! Från H&M förästen.

Nu ska jag pussa och åter pussa på min älskling. Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Jag stannade hemma, mådde som en skitkorv idag <3

2010-05-11 @ 22:51:32
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: LINA SANDSTRÖM ★

hallåhallå

allt bra med dig idag ? :)

2010-05-12 @ 10:15:24
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0