Ja, iaf..

Jag ska väll berätta att jag köpt en massa fina saker på stan idag med Janina. Alldelens för mycket faktiskt. Måste verkligen lära mig att hålla i pengarna. Men det är alltid så mycket jag behöver. Och så köpte jag en födelsedagspresent åt Andreas, och där gick det ju också åt pengar.

Jag köpte iaf skorna! Måste bara lära mig att kunna gå i klackisar lite bättre. Är inte så van, men det ska nog gå! Sen köpte jag två baslinnen, två nagellack och ett par jeans shorts. Tror det var allt. Nej juste! Ett magskärp också.

Har ni tur kanske det kommer upp bilder imorgon. Nu ska jag iaf gå och sova (försöka iaf) och sen försöka orka ta mig igenom morgondagen. Torsdag, fucking hate it. Jag har en känsla av att jag kommer fara hem tidigare imorgon...

Natti.

Kommentarer
Postat av: marléne

hahah de e konstigt xD bara för att du han fara hem igår innan vi kom så känns det som om vi inte setts på jätte länge hahah antar att de e de man får ta när man annars ses varje dag puss plutt :P

2010-05-20 @ 07:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0