Praise the lord.

Härliga värme! Orkar inte berätta vad som hänt i helgen. Men jag har bara varit ute i värmen. Och färg har jag fått, hoppas jag, haha. Idag så har vi varit och tittat på valparna igen. Andreas var med den här gången. Damn vad dom har blivit stora! Den enda nackdelen med att skaffa valpen är att det blir bye bye till min underbara gamla hund Sessan..... Nä usch, de vill jag inte tänka på. Men jag tog lite bilder och filmade dem. Det kommer förmodligen upp imorgon.

Nu mina damer och herrar, ska jag och Andreas ut på promenad i det fina kvällsvädret. Herrå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Här nere i skåne så har vi bara haft regn och blåst. Jag vill också ha sol och värme:D

2010-05-17 @ 19:26:51
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0