Sjätte brevet.

Hej mamma.

Det var ett tag nu sen jag skrev till dig. Det har väll inte hänt så mycket sen sist. Allt är som det alltid har varit. Det som väl har hänt är att jag börjat sjunga i kören. Ska ha vårkonsert nu på söndag. Jag ska sjunga solo. Håll tummarna för mig att det kommer gå bra.

Varför jag ville skriva till dig just nu är för att den 28:e börjar närma sig. Och varje gång det datumet närmar sig.. ja jag vet inte hur jag ska förklara det. Det blir som att jag lever i en helt annan värld, jag blir förvirrad, vet inte vad jag gör och jag känner mig väldigt ensammen. Man kan säga att jag stänger av mig själv, jag vill gå genom den dagen utan smärta. Jag vill inte visa mina känslor.

Jag vill minnas dig och samtidigt inte må så dåligt som jag gör när jag tänker på dig. Jag vill leva lycklig, även om du inte finns här. Jag vet att du vill det också, för min skull. Jag kan minnas dig och le. Men i helhet gör det så ont. Jag vet inte hur jag ska fylla det stora hålet efter dig.

Jag ska sjunga för dig på söndag. Jag ska sjunga bara för dig.

Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2010-05-20 @ 22:03:53
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver så himla vackert och bra. Börjar alltid att gråta när du skriver dina brev till din mamma.

2010-05-25 @ 23:22:55
Postat av: Erika

åh gud, jag får tårar i ögonen när jag läser det du skrivit.. <3

2010-06-17 @ 10:52:46
URL: http://erikajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0