Tackade nej till ett repotage.

Igår ringde en kvinna från SVT till mig. I och med att jag var med om inslaget med bloggar och nämde att jag bearbetar min sorg efter mammas död så frågade hon mig om jag ville vara med i ett repotage nu imorgon som ska handla om mordag, vad kyrkogården betyder för mig att gå till osv. Det handlade iaf i helhet om morsdag och om att min mamma gått bort.

Tyvärr så var jag tvungen att tacka nej till erbjudandet. För imorgon är det mammas dödsdag, och därför kände jag att jag inte skulle kunna orka med att stå och bli intervjuad om min mamma när det är den känsligaste dagen på året för mig. Hade det varit en annan dag hade jag ställt upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0