Felicia goes Quasimodo.

Nu har jag äntligen kommit till mitt andra hem och kan känna lugnet igen. Väntar på att älsklingen ska sluta jobba och komma hem och pyssla om mig. Jag tror han ska få massera min rygg lite. Jag har sovit jätte dåligt inatt. Först kunde jag inte somna. Jag läste, kunde inte somna. Jag lyssnade på musik, kunde inte somna. Så jag låg och vred mig ett bra tag innan jag somnade. Somnade kanske efter tre nån gång. Tur att jag hade sovmorgon idag och kunde ta elva bussen. Annars hade inte Felicia varit på skolan idag. Och när jag vaknade hade jag så himla ont i ryggen. Typ som en jävla träningsvärk. Så jag går som Quasimodo.

Sen är det snöoväder ute. Jag kom in och såg ut som en snögubbe i spegeln. Och nu är jag blöt för att snön har smällt. Älsklingen ringde nyss och sa att jag ska få låna kläder av honom. Mys!

Min andra hälft. <3

 

P.s - Jag mår lite bättre idag. Älsklingen har den effekten på mig. - D.s

P.s 2 - Tack Janina gumman att du frågar och bryr dig. - D.s 2

P.s 3 - Tack ni andra som lyssnar också. - D.s 3


Kommentarer
Postat av: janina

Ingenting att tacka för, jag kommer alltid att bry mig om dig stumpan! :) <3

2010-11-10 @ 19:09:54
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0