Jag i tidningen.

Nu kan man läsa om mig på Kuriren.

KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA

Kommentarer
Postat av: Marie

Efter att ha läst i Kuriren om dig var jag tvungen att klicka in här och skriva några rader...Vilken styrka du har som kan vara så här öppen!!! Min mamma dog då jag var 9 år...(törs jag skriva att jag snart fyller 50 år?)..och jag känner igen mig i så mycket du skriver om det svarta hålet och sorgen som kan "poppa upp" lite då och då..Men jag vill att du ska veta att denna sorg som drabbat oss gör oss i slutändan så starka! oräkniliga är de gånger vi faller och tar oss upp igen.Önskar dig all lycka i ditt liv!

2010-11-05 @ 13:53:28
Postat av: Maria

Hej

Läste om dig i Kuriren och fick tårar i ögonen.

Jag förlorade min mamma som 5-åring och är nu 21.

Det är tungt utan mamma, men jag har turen att ha en underbar pappa som ställer upp i vått och torrt.

Jag håller med Marie som kommenterat före mig, all sorg som drabbat oss gör oss i slutändan starka!

Kramar

2010-11-05 @ 16:25:04
URL: http://mwik.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Hej Felicia...jag som skriver heter Elisabeth och jag kände bara att jag måste skriva några rader till dig efter det att jag läst artikeln i Kuriren.

Jag känner inte dig och heller inte din pappa, men din mamma Susanne var min frisörska under en lång tid och sista gången jag var hos henne var fredagen före olyckan.

Jag har så många gånger funderat över hur det har gått i livet för hennes 3-åriga lilla tjej som hon alltid pratade om. Du var glädjen o lyckan i hennes liv och hon pratade alltid om dig när vi träffades.

Ha nu ett bra liv tillsammans med din Andreas och tro aldrig nåt annat än att din mamma alltid finns vid din sida. Kram

2010-11-07 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0