Jay Rocks.

Ojoj, inte uppdaterat sen onsdag nu. Har helt enkelt inte haft tid. Har inte änns suttit vid en dator. I tosdags var jag i stan heeeela dagen. Först skola, sen projektarbete, sen på stan en sväng med Janina plus middag. Sen var vi tvungen att gå på en konsert med skolan. Fy vad tråkigt det var, klassisk musik... Så jag var inte hemma föränns halv tio och då hann jag bara duscha och packa kläder, sen var det bara att sova.

Och igår, mina damer och herrar, var jag på IDOL! Jag fick se ALLA idoler uppträda. Under pauserna kom de idoler som blivit utröstade och sjöng en låt, höhö. Sen stod jag bara två meter från Geir i baren när jag och Sandra skulle köpa en läsk. ;) Och jag fick se JAY! HERREGUD! Ååååh han var sååååå BRAAAAA!! PUSS! Bilder kommer senare.

Idag ska jag och älsklingen fara till hans mamma och sova över där tills imorgon. Han är just nu i garaget och styckar en ninis (hare) som han sköt förra veckan. Stackars liten.. :( Haren alltså.

Sen måste jag plugga hela dagen idag och imorgon, kul... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0