Jurassic f*cking Park

Jag har skrivit det förut men jag skriver det igen. Men största skräck är T-Rex. Jag såg Jurassic Park när jag var 6 år, det förklarar allt.

Jag satt och kollade på iTunes Store till min iPhone och gick på måfå in på audiobooks, bara för att. Och, jag visste inte att Jurassic Park var gjord från en bok?!?!?! Whaaaaaaaaaaaaaaat?!

Jag är asknäpp, men jag bara måste ha ljudboken! Jag bara måste! Även om jag får mardrömmar.
Ja, även om T-Rex är min största skräck så vill jag ändå se och höra. Jag kan inte förklara varför. Har alltid varit intresserad av dinosar. Och det finns bok om andra filmen också, The Lost World. Den får vänta, ska se hur jag reagerar på första boken. Jag lär få byta sängkläder varje natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0