Sleepingproblems.

Varje fredag är det som en stor sten lämnar mina axlar. Jag blir så lättad att få vara ledig, ta det lugnt och bara andas ut. Jag tog en liten för tidig helg denna gången. Jag har fått svåra sömnproblem. Med en krävande vecka så var jag mer än medvetslös imorse. Jag försov mig till sju bussen imorse. Jag minns knappt att Andreas sa hejdå till mig för att fara till jobbet. Jag ställde om alarmet så att jag kunde ta nio bussen. Jag har ingen aning om när jag somnade igår, men sent. Sen mardrömmar på det och ett konstant vaknade under natten så tog jag mig inte upp vid nio heller. Även om jag och Andreas la oss vid halv elva tiden igår så har jag sovit till halv två idag. Jag gissar att jag kanske sovit 7-8 timmar inatt. Men när Andreas ringde och väckte mig och sa att klockan var ett så kunde jag bara inte somna om. Jag vill ju kunna somna inatt också. Jag ska ta och kolla på alla mina mediciners bruksamvisning och se om sömnproblem är en biverkning.

Jag är så stressad och mår så dåligt att jag är trött hela dagen. Men när jag väl ska lägga mig kan jag inte somna. Trodde att det skulle hjälpa att sova bredvid Andreas, men inte. Men jag tror ändå mina mediciner har en liten anledning till att jag inte kan sova. Ska kolla upp det nu på direkten. Sen ska jag ringa fröken doktor till veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0